پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور
دسته بندي :
کتاب »
علوم تربیتی
پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور در قالب pptx و در حجم 25 اسلاید:
بخشی از متن: مشکل
معلمان قادر به برقراری تعامل نیستند.
بعضی از دانش آموزان یاد نمی گیرند.
محرک
هر رویداد مشخص و قابل مشاهده در محیط در یک نقطه زمانی خاص محرک نامیده می شود.
این واقعیت که محرک واقعی مشخص و قابل مشاهده است به این معنی است که هر فرد میتواند آن واقعه را به عنوان یک عامل مشخص در زمان و مکان ادراک کند. یک محرک می تواند هر چیزی باشد که در درون و یا بیرون اتفاق میافتد و شخص وجود آن را با گفتن بلی آن در حال وقوع است تصدیق میکند.